30 Haziran 2011 Perşembe

Ceza - Benim Adım Ceza (feat. Dr. Fuchs)

Elini çek sesini kes ceza,
mikrafonda geldi iste senin karsina
gözyasina bakmaz acimaz sana,
bana alisman lazim artik bende varim.
plakasi nefret ezip geçen araba,
bilmiyorum nereden geldi sana bu para.
bana hesap sormaya kalkmasin kimse,
ezip geçen arabanin söförüde ceza.
kendine müslüman olma ey evlat,
sen ne kadar sert ben o kadar dert
olurum basina bela adim ceza,
nam-i diger keskin kiliç derler bana

hedefimi delik desik eder geçerim,
kiro bil demezler bana adim ceza.
evet cümleler bu parçada basit,
2'ni ve 12'ni topaca çeviririm.

karanliktan karanlik
rüzgardan hizli
söylüyorum sana
benim adim ceza.

karanliktan karanlik
rüzgardan hizli
söylüyorum sana
benim adim ceza.

karisik kelime asiriya kaçirir
hasari cümle basariya ulasir.
ceza laflari sana savuranin adi ceza
sözleri sana savuranin adi.
bana bana baka baka
kalma sakin mother fucker,
deme bana sakin anlamazsin ölüm sana yakin.
ama niye diye sorma
bana bir hediye sana getirenin adi ceza götüreni bilemedim.
türkçe rapte senin saçmaladiklarini dinlemedim,
mesaj gidecegi yeri elbet bilir.
bir nefeste türkçe rap iste böyle söylenir,
ıster ragga sana ister freestyle
eger top ceza sahasinda ise
cezanin doktora pasi ile baslar sut ve top aglarda.
ameliyat masasina yat bakalim
su anda mikrofon benim elimde.
bu mikrafon senin eline yakismaz
cezadan aldim simdi sira bende.
keskin kiliç derler ona ceza,
dikkat ette olmasin sana bir bela.
doktordur sana bu sözleri seçen,
nefretim olur sana bir cehennem.

karanliktan karanlik
rüzgardan hizli
söylüyorum sana
benim adim ceza.

hosgeldin okula ders bir vokal,
ögretenin adi keskin kiliç ceza.
benim sahnemden popçular insin,
rap müzik sevmeyenin üzerine binsin.
alsana alsana nefret,
türkçe rap'de nefret en büyük kuvvet.
aksini idda edenler varsa,
benden var sana freestyle'a davet.
yanliz dikkat et kilicim mikrofon,
sahne ve sokaklar.Benim için bir ring.
dong sesiyle iste maç baslar,
acimasiz sözler beynine çarpar.
ohh diyen ben olurum ahh diyen sen.
ceza geliyor kaçacak delik ara
sana biz dost olana nefret der
söylüyorum sana benim adım ceza

karanliktan karanlik
rüzgardan hizli
söylüyorum sana
benim adim ceza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder