30 Haziran 2011 Perşembe

Ceza - Birikim

Dj-Ses
2007'den 2008'e
Ceza - Killa Hakan - Gekko
Altınparmak Gentatella

Ceza:
Heyy ben..
Kaba sığmam kurala uymam
Otuz altı otuz dört yeni sayfam
Herkes dertli sert şen ve de mert
Kadıköy Kreuzberg hep tek başa dert

Benim işimdir aşı paslamak bekle ki gelecek postacı
Kaç zaman geçti aradan umutsuzlukla beklemekse iş
Benim işim iş o zaman yan yatır biraz
Para yapim derken elin kirlenir küçük
Yara verim derken kan gelir durmaz..
İki elin kanda olsa arkadaş satılmaz
Bir elin yağdaysa öteki bala sokulmaz
Kimi gider vakitsiz gün geçmez hiç paniksiz
Dayaksız yatmış kalkmış olsan bu böyle
Kader gereksiz olsaymış fatal doğmazmış
Nedensiz olmaz hiçbirşey kulaksız olmak şart biraz
Heplik oldu ram.. hacklik olur her iş benim
Ektim oldu tarla beni bekleyen sabırla beklerse o zaman anlar
Her an parladım vicdanım azapla kaplı
Düşeceğim yerdeyim sorma ki kaç katlı
Eğer ki gözyaşların akmışsa hep içine doğru
Ellerimle gömdüm gülü ta kalbime soğudu
Ne basiret umurumdadır ne de kaldı hevesim
Bende artık bilmiyorum ben ne zaman doğdum
Yelkenim dümenim yok yalandan bir kaptanım
Gerçek olmak lazım ne aslan ne kaplanım
Ben yazdıkça açıldım rüzgar beni savurdu
Belki bugün burdayım yarınsa bende meçhulüm

Killa:
Gözlerime bakma derin sokak beni salmaz
Bakma öyle serin killanın kanı yerde kalmaz
Uykularda rüyalar duygular hisler
Damardan rap dinlemezsen başlar krizler
Pompalar kalbim hiphopu çeker bir nefeste
Bedenim gethto da saklı kanlı pitbullar kafeste
Her adım yaş yarıldı çeşme başında kaş
Salla beni bağlamaz kendi düşen ağlamaz
Laf anlattım dinleme sen o zaman yokluğunu bi incele
Bunladıysan rahatlat başı kendini bir kaşı
Kuduz it gibisin aynı geç kaLmış sana aşı
Gözyaşın damLa akar her attığım şamarla
Kalbin için özün göz nurun sözün
Akıllı olmazsan saçılır her bir yana közün
Yanar üstüne toz yov Killa ezdi bost eder
Kompleksin artar senin karınca bile tartar
Her bir hard poster by boxing tay
Fight Clup gel hadi kafan da hay
Uzaktan konuş biraz öyle hadi lay lay lay
Bir gece hayatın bitecek resmin pis bye bye bye
DurduranLar inceden okuduk rapi candan
Bıkmak yok bezmek yok öLümüne usansan
Kuşansan adi saklı gelir katil sus
Her yer donmuş her yer buz

Gekko:
Biraz uzağımda bu kaybolan bi rap değiL
bi şarabı beklettim dizlerini de titrettim baby
şimdi de geLdin crazy bi çıksan okey
rhymeLarımın her biri birbiriyLe birLeşir
birleştikten sonra berlinime yeni bi rhyme gelir
durun daha gitmeyin oturuyoduk nolur bekleyin beni iyicene dinleyin
işte buna da skill denir
çok biliyomuş gibi konuşuyon bebek biliyon
evet biliyon da biliyom her yerde yeniyom
sürüklüyom yanımda hala rhyme
evet bıkmadı mı bu can dersin ben bişeyler biliyom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder