29 Haziran 2010 Salı

Ankaralı Namık - Gelin Mi Oldun

Bana Yeminler Verdin
Ben Hep Seninim Derdin
Bak Şimdi Sırtımdan Vurdun Zalım
(2x)Sen Ellere Gelin Mi OLdun

BU Yollardan Az mı Geçtik
Gizli Gizli Mektup Yazdık
Ölsek Bile Ayrılmazdık
Sen Ellere Gelin Mi Oldun
Ölsek Bile Ayrılmazdık
Sen Ellere Gelin Mi Oldun

Yeminlerin Yalan Oldu
Ayrılık Bizi Mi Buldu
Ta Küçükten Sevdim Onu
Sen Ellere Gelin Mi Oldun
Küçük Yaştan Sevdim Onu
Sen Ellere Gelin Mi OLdun Vayyy

Buraya OTuralım Dostum
Garson Gel Buraya bu akşam Yine Doluyum Gardaş Bir Ufak Koy Masaya Etrafına PeynirLe Kuru Üzümü Sakın Unutma Bu akşam Yine Doluyum Aglamya Geldim Buraya...
Hani Sana Bahsetmiştim Bi Sevgilim Vardı Seneler Önce Kaybetmiştim Bugun Karşıma Çıktı.Oturdum Onunla Dertleştim Sevgisi Sahte Cıktı.hey Garson Şu Küçügü Götürde Kurban Oluyum Büyük Getir BUraya..nerede Kalmıştık demin haa.sevgiden konuşuyorduk.bir an için mutlu oldum sonra kalmadı nefes soluk Yanımıza Geldi Bir adam kahretsin onunla konuştuk..hey garson bu büyükde bitti yenisini getir cabuk..Kocasıymış Dostum Bir oglu bide kızı varmış.masadan kalktım ankarayı dolaştım karış karış..kendime şöyle bi baktım ulan dedim haddine mi be ayyaş..İşte Böyle Yıkıldım Dostum Akmasın mı Gözümden Yaş..üzülme be gardaş ben mutluyum böylede..benim tek arzum sevgi eksik olmasın yüregimde.benim olmasını isterdim kahpe felek vermedi işte..Hadi ver bardagını dolduralım içilir bunun üstüne..Hadi Kalkalım Dostum ben hesabı ödeyim seni eve götüreyim Sonra Şafagı Seyredeyim..belli olmaz belki belki de yeniden dogar ümitlerim..eyvallah dert meyhanesi eyvallah dostlarım yarın illaki illaki gelirim..

Lanet oLsun Böyle Aşka
Sevmiyeydim Seni keşke
Sevemem ki Senden Başka
Sen Ellere Gelin Mi olDun vayyy

Ben Sevemem Senden Başka
Sen ellere Gelin mi Oldun Vay
Yeminlerin Yalan Oldu
Ayrılık Bizi Mi Buldu
Küçük Yaştan Sevdim Onu
Sen ellere Gelin mi Oldun vayy
Taa Kücükten Sevdim Onu
Sen ellere gelin mi Oldun vayy

Aman Dikilmiş Bayraklarda
Hazır Pazarlık
Aman zeynebiiim Gelin Olmuşta
Şen Ol Mezarlık Aman Mezarlık ,Mezarlık

Kaşları Gözleri de Ne Güzeldi Zeynebim
Aman Çeyizi Sandıklarda Giden Zeynebim
Aman Aman aman
Sen Ellere de gelin mi oldun
Zalımın Kızı aman buna yüreklerde nasıl dayanır
Sen ellere gelin mi Oldun Sen ellere gelin mi Oldun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder