14 Haziran 2010 Pazartesi

Mc Karakule - Topragim [ft Mc KaraSeytan]

Vatan vatan canim sana kurban
Sen bize yardim et ey buyuk Ata�m
Bayrak inmesin Turkler hic ezilmesin
Vatan hainleri yerin dibine girsin
Ve gozumuze hic bir zaman gorukmesin
Sevmesini bil zalim delicesine
Sevdigini dusunupte vatanini terketmesin
Vatanini kalbinden silmesin

Zaman zaman vatana lazim olan
Mehmetciktir canimizi koruyan
Teror ihanet ve kallesce kalplerimizi acimadan yakan
Yoksullari gozu kirpmadan vuran
Karnim toktur nefretim coktur
Bu vatani yemeyen yoktur
Iste asil budur beni kizdiran

Bir bilezik icin kol koparan
Iki kurus icin kapkaccilik yapan
Canki ismiyle caddelerimizi dagitan
Bende Turkum diye onlari savunan
Arkasina bakmadan gecmisi geride birakan
Yuzune gulup arkandan konusan
Iste bunlardir bizi hayvan yerine koyan yerine koyan

Aman aman vatanimi satan
Yuregimi yakan Turk canini alan
Nerde yardim eli, Dunya sonu belli
Hepimizin cani ay-yildizim benim...

Hayat biter zaman bitmez
Insan olur Azrail olmez
Turklugum olmez vatan bolunmez
Ay-yildizin isigi asla sonmez
Sehitlerin kani yerde kalipta
Bu savas burda bitti sanipta
Terorle hava atma cunku bu savas burda bitmez

Gorupte gormemezlikten gelme
Soyleyipte soylemedi deme
Basina gelir yalan olur hersey
Dunyan yikilir derler bize ne
Beterin her zaman beteri vardir
Zengin ve fakir birazda sanstir
Sozlerimiz size
Mc KaraSeytan ve Mc KaraKule

Aman aman vatanimi satan
Yuregimi yakan Turk canini alan
Nerde yardim eli, Dunya sonu belli
Hepimizin cani ay-yildizim benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder