2 Haziran 2010 Çarşamba

Sagopa Kajmer - Bu Şarkıyı Zevk İçin Yaptık

Bu Şarkıyı Zevk İçin Yaptık -2008-

Kolera Verse;

Ne günü aydınlatabilirsin, ne de geceyi karaltabilir.
yalnız ama yalnız benden korkun derken el-rahim,
firavun da ondan korksun istemişti her beyin.
düşünme beni bu kadar tırnaklarını yedin bitirdin.

Ben karanlığın içinden bir güfte,
sendeki dünya toz pembe.
bana ithaf ediliyor her beste,
kabusun olduğumu hissettim.

Yaptığın her şey benim, seste mimik bana ait,
tavırların bana ait.
cahilsin ve lakayıt, çöpü karıştırıyorsun it,
git sen ayıkla bit, mic gönder beat.

Çek çek amca, burnu kanca
davranıyor korkarca, bizim kokarca
bak elimde magnum tabanca amca
bak bir karınca konuşuyor ağaçkakanca
kimmiş o falanca filanca

Kimse zarar görmedi şu bir karışcık yüzümden
kısasa kısas hakkım oldu, çok çekersin sözümden
çok şekersin yalandan, çok betersin özünden
orijinalin benim.

Nakarat 2x
Bir daha duy tek kalbim var,
bir daha duy tek aşkım var,
bir daha duy tek kalbim var,
anlamayana keman yayı, gıy gıy gıy�

Sagopa Verse;

Destek ver tek elinden tut. (tut)
yumdum göz rap�e verdim söz tut. (tut)
sago sözünü yiyene �afiyet olsun� der mi çakal?
yukarısı bıyık, aşağısı sakal�
orda kal çünkü malsın,
dünkü sazansın.
iyi olan kazansın.
fol yumurtada yokken azansın.

bizde hızsızlık, sende bariz hırsızlık.
kendimi bildim bileli ben kalabalıktan sıkılırım.
kendimi bildim bileli ben benim, benden içeri ben var.
sen sor sago cevaplar, boyadığım tren raydan çıkar.
dişime takılan sorular olduğu kadar sorunlar da var.
var oğlu var lan, kalma sabahtan yatsıya derman,
dervişe umman, zerre koca deryadan yok sana katre.
yok yine şaha kalktı benim ibre,
yer gök şahidim olsun breh breh�
benim rap kilodan düşmeyecek breh breh�
enstrümental sabah akşam yapar çünkü rap�
ellehlerim tek yaptığımı sanmıyorum.
ayrıca ben satılmıyorum,
paran varsa git gofret al, ben tokum.
edepte kusur varsa ben yokum.
sanma kusurlu bir kalbe saplanan okum, baby�

Nakarat 4x
bu şarkıyı zevk için yaptık.
boş durmaktan yeğdir hareket.
maksat gönüller coşsun,
2-3 dakika lüksümüz olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder