31 Temmuz 2010 Cumartesi

Buz Gibi Biraderler

Kelek Karpuz..Iyy Bıyıkda Ayran ıyyy..
Pazartesi Iyy.. Baş Ağrısı ığıyy..
Sıcak Bira Böö.. MEGAN FOX Yeaahhh
Vuu.. Köpek Yaavrusu .. Ayy ..
BATESMOTEL Vooo Sütlü Nuri. Yehh
BUZ gibi BİRA Yeahh.. Nassın Eysin.. Eyy Naptın Nettin..
Yee Kürküm.. Yee
Görüntü Gitti .. Aa
Görüntü Geldiii Yeeah
A-mı C mi Neeee Zıt Erenköy Aaa...
Komşu Komşu .. Huu
Yanlız Kızlar .. Aaa
Şimdi bide I .. III
Pişmiş Aşa .. Suuu
Ses Efekti ... Dışşş
Şimdi dinle

Yaza girdik
Ne ki gölge
Çok sıcak geçer
Geceside öyle
Bara girdim
Hani barmen
bırak boşver
Gelmesin madem
Hatunu gördüm
Bira Elinde
Açtı kapağı
Fıss dedi akabinde
Buz gibi oldum
Kanım Dondu
Benim biramın
Üzerinede kondu
Dedi Nbr
Dedim İimdir
Dedi Ee dedi
Dedim Ne dedim
Dedi İidir
Dedim Ne dedin
Dedi Ne Dedi
Kim Dedi
Kim Ne De dedi

Hava sıcaktı
Beynim aktı
döktüm birayı
kafayı kapa açtı
çektim kafayı
kafayı bile açtı
açtım kafayı
birayı kapak açtı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder