16 Ağustos 2010 Pazartesi

Diqqer Propy-Burdayız ve Burdayız

Nakarat:

Beni yenmeyi beni bitirmeyi denediniz
Noldu lan şimdiii lütfen tekrar deneyiniz
Bizi silmeyi siz bizden daha çok

istediniz
Burdayız ve burdayız bak g-ponty ve ikimiz

G-Ponty verse
Bikaçınız old schooldan emekliydi emeklediniz
Ben stüdyoda rap yaptım , siz evde yemek yediniz
Hepinizde ayrı insan hepiniz bi ayrı bomba
İmha eder g- helak eder ayrı fener molla

Sizin savaş saflarınız melez ordularla kaplı
Nakaratta iyi çocuk bi çoğunun zevki farklı
Çekimsenmiş ifadenle yüzün kanla kaplı
Olur beklemessin ama dinle HEDEF FARKLI

Trip atma bana seni çirkin hedef yarakkolik
Sözlerinde anlamsızlık abidesi içip tonik
Kafam güzel Kenef kızım yaklaş hasım yaklaş hasım
Sormalısın istediğini çünkü sözler rap atlası

Objektifim bu konuda bedevinin düşünürü
Laflarına dikkat et lan bebeğini düşürürüm
Küfür edip onca günah kazanmakta kararlısın
Bence sus ve dinle çünkü sana hayırlısı

Nakarat:

Beni yenmeyi beni bitirmeyi denediniz
Noldu lan şimdiii lütfen tekrar deneyiniz
Bizi silmeyi siz bizden daha çok

istediniz
Burdayız ve burdayız bak g-ponty ve ikimiz

Wazzup Diqqer Propy ikinci versede burdayız ve burdayız bak



Diqqer Propy verse:

Bize rakip hangi piçse şimdi ettik onu yalan
Morfin şöhret etkisinde yaptı hitim benim tavan
Biz dedik ve oldu şimdi vardır elimde bir satır
Batır boka rapi baaak tanrı rhymeı yaratır

Ghettolarda farklı işler tupac yerde yedi leşle
Tupac bende hortlar birden biggie vurdum aynı yerden
İstiyosak bura harlem diss istiyon harbi sende
Lil wayne gibi moruk oldum rapte duayen

Deep Flow farkı mı-arkanı kollama-korkmadan dolaş
Sataşmadan bize önce nirvanaya ulaş
Yok burda adam olan var burda tonla zency
On bir harfli bir beladın diqqer propy

Nakarat:

Beni yenmeyi beni bitirmeyi denediniz
Noldu lan şimdiii lütfen tekrar deneyiniz
Bizi silmeyi siz bizden daha çok
istediniz
Burdayız ve burdayız bak g-ponty ve ikimiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder