16 Ağustos 2010 Pazartesi

Ece Dorsay - Kırmızı Karanlık

Belirsiz bir yönden çıktın karşıma
Kötü meleklerle ilham verdin
Yakıcı güneşinde sarhoş oldum
Kırık kanatlarla kıyına vurdum

Atlamaktan korkmadığım uçurumsun
Tatlı sert yalanlarına teslim oldum
Dudaklarını boyardın gül rengine
Adını koydum kırmızı karanlık diye

Gülüşünün mabedinde
Kırmızı karanlık
Girdap gibi beni içine çeken kırmızı karanlık
Kırmızı karanlık kırmızı karanlık

Sigaramı yakan zarif ellerin
Asaletine yakışan mahcup hallerin
Dudaklarını boyardın GÜL rengine
Adını koydum kırmızı karanlık diye

Gülüşünün mabedinde
Kırmızı karanlık
Girdap gibi beni içine çeken kırmızı karanlık
Kırmızı karanlık Kırmızı karanlık

Kaybolma asla gitme
Beni sakla pamuk kalbinde

Gülüşünün mabedinde
Kırmızı karanlık
Girdap gibi beni içine çeken kırmızı Karanlık
Kırmızı karanlık kırmızı karanlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder