21 Ağustos 2010 Cumartesi

Emrecan Yılmaz - 13

{BaşLa}
13 benim uğursuz sayım
mayın döşedim yolunuza yürürken kayın
bayım kalemini al ve git burada ben yazmaktayım
doğum günüm 13. ayın 13. günü
ben almadım ünü sana kalsın bu büyü
korumaktan aciz ol farkı çok insan-moğol
etkileşim verdiğim kağıt, kalemimle nötr ol
darbelerle büyüdün oldun artık sende kor
hadi söyle en iyi yumruk gözü ne kadar yapabilir mor
sakin sakin otururken aşkın mı çaldı düşünce kapını
ver eline bir gül ilham gelmişken geri çevirme
aşkısı sakın üzülme, bu çocuğa destek ol ha şöyle
hadi be son şarkını benim için söyle
ben raple dünya evine girdim böyle
ilişkimi kestim şehirle yaşıyorum artık raple köyümde
anlamıyorum diğerlerini, napıcam ben büyüyüpte
insan olmaya çalışırken buldun kendini kötülükte
farkımızı aramak istiyorsan biraz kalbini körükle
şehrin en ücra kasabasında kasap dükkanı açtım
rapteki asil kanı kirletenleri astım
seni germeyi isterdim ama bırak çok kastın
sanma kıskandım, iki kişi daha bulsam daha iyisini yazardım
o zaman benim gibi salağı dinleyenleri bende kasardım
dinlemeyi bilene yazardım
dinledikçe kızardın ve sadece sövüp kızarırdın
aklında fikri olanın fikirden kaçar aklı
beyin arada kalmış ve çok zor durumdaymış
sakinlik serüvenine girme, senin ruhun kaşarlaşmış..

{NaKaRaT}
Kapat kapıları sende aşka da meşke ama koşmada
İmtihan dünyasında ne kaldı kıyamete yok şuurda
Kalmadı nefes alimlerde anlata anlata
Farkı yok yetti çok, imkansızı başarır insan kararla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder