21 Ağustos 2010 Cumartesi

Ozzy - Bugün ve Yarın

Herkes bir gün
Anlayacak , dünya kaç bucak
Her bir çocuk
Ağlayacak , için yanacak
Belkide sonsuza dönecek
Hayatım bitmeyecek
Bugünüm bitti
Yarınım olmayacak
Ve... Son kez güleceekk

Her genç bir gün
Keşfedecek ,
Cezbedecek , hayatı
Bileklerinde kan
İçinde kaygı.
Sonsuz değildir saygı,
Biter , sona gelmez.
İçimde bir ateş
Asla sönmez.
Bu aşk böyle bitmez
Bitmeyecek
Kafam göğe ermeyecek...

Herkes bir gün
Anlayacak , dünya kaç bucak
Her bir çocuk
Ağlayacak , için yanacak
Belkide sonsuza dönecek
Hayatım bitmeyecek
Bugünüm bitti
Yarınım olmayacak
Ve... Son kez güleceekk

Bakk
Bugünüm bitti ,
Yarınım başlıyor ,
Son gülüşüm ve
Son ötüşüm ,
Bugün sona eriyor..
Bana yarın bitti dediğinde
İçimde kor alevleniyor..
Bak bu gözler yapmacık değil,
Senin sonunu görüyor...

Herkes bir gün
Anlayacak , dünya kaç bucak
Her bir çocuk
Ağlayacak , için yanacak
Belkide sonsuza dönecek
Hayatım bitmeyecek
Bugünüm bitti
Yarınım olmayacak
Ve... Son kez güleceekk


Her genç bir gün
Keşfedecek ,
Cezbedecek , hayatı
Bileklerinde kan
İçinde kaygı.
Sonsuz değildir saygı,
Biter , sona gelmez.
İçimde bir ateş
Asla sönmez.
Bu aşk böyle bitmez
Bitmeyecek
Kafam göğe ermeyecek...

Herkes bir gün
Anlayacak , dünya kaç bucak
Her bir çocuk
Ağlayacak , için yanacak
Belkide sonsuza dönecek
Hayatım bitmeyecek
Bugünüm bitti
Yarınım olmayacak
Ve... Son kez güleceekk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder