22 Ağustos 2010 Pazar

PaSHa - Sadece Seni Sevdim

Bir hayalldi benimkisi,
Bir rüyaydi belki gördügüm...
Bu kadar cabuk uyanmak zorunda kalmam,
Belki buna inanmam di en büyük hatam...
Seni ne kadar sevdigimin tarifini bile yapamazken bu hayatta,
Ben yasattirdin bu cekilmez aciyi bana...
İnan sendin benim tek bekledigim.
Sendin tek benim sevdigim...
Benim yasadiklarimi ne sen anlayabilirsin nede bir baskasi,
Senden baskasi bana haramdi...
Ummut kalmadi artik bende,
Hayallerim tükendi seninle,
Uyanmak istemedigim bu rüyam,
Sonunda kabuslara döndü benim en büyük duam..
Her zaman ellerimi actigimda istedigim sendin...
Dualarlan gönlümde dolan birtek sendin...
Tüm kalbimle istedim seni,
Sense terk edip gittin simdi beni...
Ömrümde ilk defa bu kadar büyük bir hatta yaptim,
Sana bu cocuksu, bu sevgi dolu yürregimle kandim...
Ama sen benimle sadece bir oyuncak gibi oynadin...
Benim duygularimi hicce saydin,
Hic birsdey yasanmamis gibi birden bire gittin,
Ve beni böylece sensiz tek basima caresiz bir sekilde biraktin..
Hakketmedim ben bunu,
Günhaim sadec seni sevmekdi,sana kalbimi vermemdi
Bir rüyya inanip bu duruma gelmemdi…
Ben sadece seni sevdim ve seni istedim bitanem…
Artik sen bana harram olsanda,
Baska ellerde olsanda,
Sevgimden vazgecmem ASLA.....!!!!!!!
Seni cok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder