1 Ağustos 2010 Pazar

Sancak - Unutulmak Haricinde

Karanlık gözüm arkada kalmadı
Zavallı göremez hiçbir şeyi
Zamansız gelinir ve gider yine
Kapansın yenilip bak kendine
Savaşsız bi zafer göster bana kanatsız bi melek için ağladım
Seslenemem duymadılar gözleri döndü karanlığa

Günah sanardın hep o şeytanın yanında durmayı
Biraz yeter ve sabah olunca parlar elbet gökyüzü
Umut yok olmaz hissedemem ama bakma başka çare yok
Çoktan ölüme gözünü kırpar ama bu gözüme çare yok
Bırakta gitsin bırakta bitsin ama eminsin
Elini birisi tutmayınca hiçte kahraman değilsin
Elin yok oldu farzet tutunacak hiçbir şey yok
Şimdi anladın mı beni sabaha kin düşer ve dert çekersin
İlk ışıkların söner fakat gülersin rüya gibi gelir sana bu uyku sonmu dersin
Bi gece tek kalırsan içinden bi şarkı söyle
O anda üşümediğini ve onun nedeni farkedersin
Sabredersin kayıp giden o yıldız ömrün olsa
Koşup tutarmısın ki can çekişen o hatıransa
Bırakta kaysın ellerinden öylece usulca konuşmak isteyeceksin o yıldız susunca

Karanlık gözüm arkada kalmadı
Zavallı göremez hiçbir şeyi
Zamansız gelinir ve gider yine
Kapansın yenilip bak kendine
Savaşsız bi zafer göster bana kanatsız bi melek için ağladım
Seslenemem duymadılar gözleri döndü karanlığa

Kilit misali kapanır her cümle
Anahtar çok uzakta bazı heceler kalbimde
Yabancıyım bu güneşe geceler oldu tercüme
Unutulmak haricinde bir duygu yok içimde
Sarardı sustu konuşamaz tutuldu dilim uzun bir yolda
Kollarımda kalmayan bi derman o ise farklı kolda
Yarın hiç özlenilmez çünkü dün yaşanmadı
Yanımda onca insan içimde hiç kalmadı
Bak bende gördüm her şeyi
Kapattım yorgun perdeyi
Kabul edemedim aslında ben hep kaybettim demeyi
Düşünmeden o yıldızı güneşle meşk edersin
Sonunda kaybolunca tüm değerler keşke dersin
Dönmez hiçbir kaybın
Hayatı mafedersin son bi çare canına tak eder toparlanıp gidersin.

karanlık gözüm arkada kalmadı
zavallı göremez hiçbir şeyi
zamansız gelinir ve gider yine
kapansın yenilip bak kendine
savaşsız bi zafer göster bana kanatsız bi melek için ağladım
seslenemem duymadılar gözleri döndü karanlığa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder