1 Ağustos 2010 Pazar

Selahattin Özdemir - Şimdi Sen Olacaktın

Simdi sen olacaktin yanimda
Simdi sen olacaktim kollarimda
Simdi sen duracaktin karsimda
Carpacakti yüregin basucumda
Bakacatim gözlerine
Dalacaktim rüyalara

Aramizda sira daglar
Aramizda denizler
Her günüm bir cehennem
Yüregimde depremler
Tasimiyor dizlerim beni ah beni
Bu acilar göz yaslarim ne zaman biter

Hüzün Dolu sarkilar dökülür dilimden
Yoklugun sarsar beni ta derinden
Vurulurum bin kere can evimden yüregimden
Simdi kim tutacak ellerimden ellerimden

Aramizda sira daglar
Aramizda denizler
Her günüm bir cehennem
Yüregimde depremler
Tasimiyor dizlerim beni ah beni
Bu acilar göz yaslarim ne zaman biter


(siir)

Hüzün Dolu sarkilar dökülür dilimden
Yoklugun sarsar beni ta derinden
Vurulurum bin kere can evimden yüregimden
Simdi kim tutacak ellerimden ellerimden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder