25 Ağustos 2012 Cumartesi

Gökhan Türkmen - Aşk Lazım


Tenimden gözlerimden söküp almak kolay mı yüreğimden;
Bir resim kalır bugün, yeni doğan güneş gibi gökyüzünden

Dilim varmaz, kalır durmaz, sonu görmek kolay mı gün geçmeden
Duvarlardan, koşmalardan, sıkıldım bunaldım tafralardan

Sesim çıkmaz, acım dinmez, seni sevmek kolay mı ta derinden
Gidip geldim, zarlar attım, aşkta kazanmak kolay mı sevişirken

Dilim varmaz, kalır durmaz, sonu görmek kolay mı gün geçmeden
Duvarlardan, koşmalardan, sıkıldım bunaldım tafralardan

Aşk lazım, sevmeye yürek lazım, günlerce gülmek lazım,
Elinden tutmak lazım
Söz lazım, bitmeyen(yepyeni) bir tat lazım,
denizler boyunca uzanan kumlarda yatmak lazım

Gelirsen; bir yaz daha benimle, doyarsan ellere
Benimsen; kapı açık dönersen, çıkarım göklere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder