26 Ağustos 2012 Pazar

Sinan Akçıl - Hoppala


Geçmişin bir kaydı yok
Dönmenin imkanı yok
Senden perişanı yok
Bana boş bana boş
Benden sana ilgi yok
Aşka ait bilgi yok
Lütfen bana doğru değil
Geri koş geri koş
Sana şok şok şok şok şok
Senin aslını da kopyanı da istemiyorum
Kim demiş seni artık asla beklemiyorum
Ufak aklınıda fikrinide kendine sakla
Bana dönmek istiyormuşsun
Hoppala yok ya
Geri dönmek istiyormuşsun
Hoppala yok ya

Kalbinin imkanı çok
Fan gibi hayranı çok
Senden gelen cümleler
Bana boş bana boş
Benden sana ilgi yok
Aşka ait bilgi yok
Lütfen bana doğru değil
Geri koş geri koş
Sana şok şok şok şok şok
Senin aslını da kopyanı da istemiyorum
Kim demiş seni artık asla beklemiyorum
Ufak aklınıda fikrinide kendine sakla
Bana dönmek istiyormuşsun
Hoppala yok ya
Geri dönmek istiyormuşsun
Hoppala yok ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder