25 Ağustos 2012 Cumartesi

Göksel - Sarhoş


Beni terk ettin utancım silinsin hislerinden
Nasılsa gelecek sabaha, bir baş ağrısıyla erkenden
Biraz daha beklesin not defterim sıralı işler
Bu gece dünyalı değilim,
Uzak bana yalan gerçekler

Sarhoşum, sarhoşsunuz
Dönüyor başım çok hoşsunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârımıza

Leylayım, mecnunsunuz
Dönüyor başım çok hoşsunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârımıza

Mutluyum mutlusunuz
Hiç bitmesin sarhoşluğumuz
Ne kadar samimiyiz
Hiç korkusuz, tutuksuz

Kaderi içtim bir kadehte
Kederde dosttur bana dertte
Bu gece dünyalı değilim,
Uzak bana yalan gerçekler

Sarhoşum, sarhoşsunuz
Dönüyor başım çok hoşsunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârımıza

Leylayım, mecnunsunuz
Dönüyor başım çok hoşsunuz
Unuttum, unuttunuz
Neydi, neydi neden efkârımıza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder