26 Aralık 2011 Pazartesi

İbrahim Tatlıses - Beni Benden Alırsan Seni Sana Bırakmam

Beni benden alırsan,
Seni sana bırakmam.
Yanı başımda olsan da,
Bir adım bile atmam.
Kadrimi kıymetimi,
Sana olan sevgimi,
Bilmedin, bileceğin yok.
Yalancı dostlarındam
Elalemin lafından
Geçmedin, gececeğin yok
oysa aşk denen rüya sana yeter banada
görmedin göreceğin yok
umudun dualarda
allah acır halime beni sana köle etmez

Bu gönül az mı,
Kahrını çekti?
Bensiz aşkın neye yarar ki?
Kaç kere kırdın,
Yerlere attın?
Yarılı kalbim affedermi?
(2)

sevgilim canım dedikçe
kendini gizler oldun
peşinden sürüklendim de
çokmu değerli oldun
bir aşk var birde aşık
iç içe karma karışık
senle hiç bir ilgisi yok
neden baktın gözlerime
neden yattın dizlerime
bunlarında bedeli yok

bu gönül azmı kahrını çekti
bensiz aşkın neye yararki?
kaç kere kırdın yerlere attın
yaralı kalbim affedermi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder