26 Aralık 2011 Pazartesi

Tarkan - Gelipte Halimi Gördün Mü

Veda edip gittin gideli, nedense
Ne bir mektup ne selam gelmedi
Durup dururken şimdi niye, sebep ne?
Arayıp soruyormuşsun, herkesten beni

Yok olmaz artık, yok olmaz artık
Sen değerimi bilmedin
Farketmez artık, farketmez artık
Kalmadı değerin senin

Gelipte halimi gördün mü?
Görüpte hatırımı sordun mu?
Öyle uzaktan olmaz ki
Elinle ateşimi hiç ölçtün mü?
Ölçtün mü?

O sayfa çoktan kapandı, açamam
Geriye dönmem ben asla, yalvarma
Anladım herşey yalanmış, aldanmam
İnanmam artık ben aşka, ben aşka

Yok olmaz artık, yok olmaz artık
Sen değerimi bilmedin
Farketmez artık, farketmez artık
Kalmadı değerin senin

Gelipte halimi gördün mü?
Görüpte hatırımı sordun mu?
Öyle uzaktan olmaz ki
Elinle ateşimi hiç ölçtün mü?
Ölçtün mü?

Gelipte halimi gördün mü?
Görüpte hatırımı sordun mu?
Öyle uzaktan olmaz ki
Elinle ateşimi hiç ölçtün mü?
Ölçtün mü?

Gelipte halimi gördün mü?
Görüpte hatırımı sordun mu?
Öyle uzaktan olmaz ki
Elinle ateşimi hiç ölçtün mü?
Ölçtün mü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder