26 Aralık 2011 Pazartesi

Tarkan - Çat Kapı

Aşk...
Bi dahamı?
Tövbe
Yasak ettim ben onu bu gönüle

Tadı tatlıdır önceleri
Ama sonu sancılıdır
Gelmem oyununa
Kaç kez yandı dilim
Bu kez yemin ettim
Ben bi daha pabuç bırakmam aşka
Derken...

Çat kapı gelip çeldi fikrimi
Şaka maka yine tavladı beni
Yana yana küle döneceğim yine
Kaleyi içinden fethetti

Aşk...
Bi daha mı?
Asla
Bu defa karşı koymalı ona

Tadı tatlıdır önceleri
Ama sonu sancılıdır
Gelmem oyununa
Kaç kez yandı dilim
Bu kez yemin ettim
Ben bir daha yem olmam aşka
Derken...

Çat kapı gelip çeldi fikrimi
şaka maka yine tavladı beni
Yana yana küle döneceğim yine
Kaleyi içinden fethetti

Gizli gizli örüp ağlarını
Gözü kör olası beni ansızın avladı
Şimdi direnmek ne mümkün
Elimi kolumu fena bağladı

Tadı tatlıdır önceleri
Ama sonu sancılıdır
Gelmem oyuna
Kaç kez yandı dilim
Bu kez yemin ettim
Ben bir daha kanmam aşka
Derken...

Çat kapı geldip çeldi fikrimi
Şaka maka yine tavladı beni
Yana yana küle döneceğim yine
Kaleyi içinden fethetti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder