26 Aralık 2011 Pazartesi

Tarkan - Gün Gibi

bir başka yakıyor onun ateşi
öpüşü, iç çekişi , gülüşü bir başka
kalbimde baş köşededir yeri
huzura kavuştum kollarında

avare kuytularda biçareydim
buz gibi soğuktu yanlızlığım
gecelerimin

gün gibi doğdu yarim
zifiri karanlığıma
tam ümidi kesmişken yetişti imdadıma
bundan böyle ben ölsem de gam yemem
bu dünyanın kederi yükü vız gelir bana

çok çekti çok
çok üzüldü çok
habire alev alev yandı
söndü bu yürek

ama yinede yitirmedi o
aşka inancını
sonunda yüzüne güldü felek

avare kuytularda biçareydim
buz gibi soğuktu yanlızlığım
gecelerimin

gün gibi doğdu yarim
zifiri karanlığıma
tam ümidi kesmişken yetişti imdadıma
bundan böyle ben ölsemde gam yemem
bu dünyanın kederi yükü vız gelir bana

lafı mı olur?
o istede varım yoğum herşeyim onun
o istede bu can feda bir bakışına
tutuşunca tenim teninde
zaman durur sanki
onun bir nefesine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder