19 Aralık 2011 Pazartesi

Yıldız Tilbe - Aç Kapıyı

Kalbine beni kendi ellerinle aldın
Şikayetçi değilim çünkü aşığım
Melankolik bir mevzu aramızdaki aşk
Çok alıştım kapı kitli içerde kaldım


Tamam canım ne istiyorsan iyii
Yeter ki açma aramızı
Benimle oyna her durumda (oo)
Yeterki şimdi aç kapıyı


Canıma bekçiyim gülüşüne deli
Aşkınla sarhoş oldum ayıltma beni
Kendi kendimle yarıştım seni kazandım
Kapı kitli içerde kaldım


Tamam canım ne istiyorsan iyii
Yeter ki açma aramızı
Benimle oyna her durumda (oo)
Ne olur şimdi aç kapıyı !!

Bambaşkasın sevgilim dayanamadım ki
Seni düşünmeden duramıyorum ki
En büyük zaafım sensin hayatım
Çok alıştım kapı kitli içerde kaldım

Tamam canım ne istiyorsan iyii
Yeter ki açma aramızı
Benimle oyna her durumda (oo)
Ne olur şimdi aç kapıyı !!

Her yerden görünür karanlıkta yıldız
Güneşe kim bakabilir aralıksız
Bitirme beni başla tutkunum ve aşığım
Kapı kitli içerde kaldım


Tamam canım ne istiyorsan iyii..
Yeter ki açma aramızı.
Benimle oyna her durumda (oo)
Ne olur şimdi aç kapıyı !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder