19 Aralık 2011 Pazartesi

Yıldız Tilbe - Aşkın İçinde Aşk Var

Kalbimi saklayamam ki senden böyle deli gibi severken
O kapıdan çıkışın gülüşünle seviyorum seni deyişinle
Nasıl iflah olurum ben
Bir daha sevemem asla derken yüreğimi aşktan çekmişken
Kelimeler seninle büyülerken nasıl sevmem seni söyle
Sen güneş gibi doğarken

Aşkın içinde aşk var kalbimin içinde sen
Aşka aşktan başka yol mu var kollarındayken
Ey masallardan gelen her hali benim padişahım
Ben sana yaratıldım senin için seninle

Karşılıklı aşk bir destantır aşkla mevsim hep ilk bahardır .
Hiçbir şey aynı değil ne zamandır .
Leyladan mecundan beri hayat aşkı yaşamaktır .
Bu yaşıma gelene kadar öyle öyle günler geçirdim nerelerde .
Herşey tadında güzelmiş birde senin gibi birisiyle .
Tanışmak varmış kaderde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder