22 Eylül 2011 Perşembe

Hande Yener-Teşekkürler

Hande Yener:
Tanıdın zannettin beni üç yılda
Bitmez hiç farz ettin, yalan aslında
İyi günde sen, kötü günde sen
Nasıl desem! teşekkürler, teşekkürler

Ayrılık aşkın sessiz kardeşidir
Kim kimin bilmem kalpte son eşidir
Bunca yıl seninle geçti ve son kez
Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler
Teşekkürler sana son kez teşekkürler

Ne yaparsan yap, her zaman iyi ol
Ne olur durdur hüzününü
Bilirim korkma ilk gün hep zordur
Son lafım budur;
Teşekkürler, teşekkürler

Sinan Akçıl:
Tanıdım zannettim seni üç yılda
Kalbime bahsettim o da farkında
İyi günde ben, kötü günde ben
Nasıl dedin! teşekkürler, teşekkürler

Hande Yener:
Ayrılık aşkın sessiz kardeşidir
Kim kimin bilmem kalpte son eşidir
Bunca yıl seninle geçti ve son kez
Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler
Teşekkürler sana son kez teşekkürler

Ne yaparsan yap, her zaman iyi ol
Ne olur durdur hüzününü
Bilirim korkma ilk gün hep zordur
Son lafım budur;
Teşekkürler, teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder