14 Eylül 2011 Çarşamba

Yalın - Daha Ne Diyeyim

Eş dost hemen uyandı şu halime
Bi dolu bi boş çabamın istikbaline
Mahalle delikanlıları da destekte
Onlar bu gidişe muhalefet
Çat pat değil sular seller gibi
Okyanus oldum sen karaya deli
Dinleyenin söyleyene şu tavrı
Çok acıklı durdu maalesef
Döksem yollarına dünyaları
Gelmiş geçmiş en büyük aşkı
Canımın üstünde yerin var bekliyorum ooooof
Daha ne diyeyim aman ne diyeyim
Karşı dağların heybetinden mi gireyim
Ben ne bileyim ah ne diyeyim
Yakar o gülüşün kafa bırakmaz güzelim
Daha ne diyeyim aman ne diyeyim
Karşı dağların heybetinden mi gireyim
Ah ne diyeyim ben ne bileyim
Yakar o gülüşün kafa bırakmaz güzelim
Eş dost hemen uyandı şu halime
Bi dolu bi boş çabamın istikbaline
Mahalle delikanlıları da destekte
Onlar bu gidişe muhalefet
Çat pat değil sular seller gibi
Okyanus oldum sen karaya deli
Dinleyenin söyleyene şu tavrı
Çok acıklı durdu maalesef
Döksem yollarına dünyaları
Gelmiş geçmiş en büyük aşkı
Canımın üstünde yerin var bekliyorum ooooof
Daha ne diyeyim aman ne diyeyim
Karşı dağların heybetinden mi gireyim
Ben ne bileyim ah ne diyeyim
Yakar o gülüşün kafa bırakmaz güzelim
Daha ne diyeyim aman ne diyeyim
Karşı dağların heybetinden mi gireyim
Ah ne diyeyim ben ne bileyim
Yakar o gülüşün kafa bırakmaz güzelim
Daha ne diyeyim aman ne diyeyim
Ah ne diyeyim ben ne bileyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder