13 Eylül 2011 Salı

Teoman - Gündüz Düşleri

bugün seni düşündüm bir şarkı çalınca
her an aklımdasın bak bunca yıldan bile sonra
insan koşuşturmacayla hayata dalınca
her fırsatta hatırlar küçük bir anıyla

gündüz düşleriyle her an yanımdasın
her güneş açışında, batışındasın
bak o sevdiğim kadın uzaklardan bana geliyor
değer bilmez bazen insan ama o pişman, bana dönüyor

yaz yağmurlarıyla, güz yapraklarıyla
gündüz düşlerimde beni seviyor
yaz yağmurlarıyla, güz yapraklarıyla
gündüz düşlerimde benim oluyor

bugün parkta oturdum seyrettim çocukları
yağmur başlayınca hiçbiri kaçışmadı
bende kitap okudum sanki senden bahseden
gözlerimi kapattım sayfaları geçerken

gündüz düşleriyle her an yanımdasın
her güneş açışında, batışındasın
bak o sevdiğim kadın uzaklardan bana geliyor
değer bilmez bazen insan ama o pişman, bana dönüyor

yaz yağmurlarıyla, güz yapraklarıyla
gündüz düşlerimde beni seviyor
yaz yağmurlarıyla, güz yapraklarıyla
gündüz düşlerimde benim oluyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder