1 Eylül 2011 Perşembe

Rafet El Roman - Leyla

Yine mi bela yine mi bela
Nedir çektiğimiz
Bize bu ceza bize bu ceza
Ağır ey Tanrım
Bize de bir sanş bize de bir sanş
Tanı ey kaderim
Fazla yaşamam fazla yaşamam
Ah şu gençliğim...
Leyla... Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Sen gideli Leylam karardı dünyam
Hiç yaşamadım bir şey anlamadım
Sen gideli Leylam karardı dünyam
Hiç yaşamadım bir şey anlamadım
Leyla... Leyla
Sarılsam sana canım dalsam rüyalara
Leyla... Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Sana gelemem seni sevemem
Soramıyorum seni
Bizi bu yöre bizi bu töre
Bir araya getirmez
Sana da yazık bana da yazık
Yazık her şeye
Bu kara bela bu kara ceza
Nedir çektiğimiz
Leyla... Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Leyla... Leyla
Sarılsam sana canım dalsam rüyalara
Sen gideli Leylam karardı dünyam
Hiç yaşamadım bir şey anlamadım
Sen gideli Leylam karardı dünyam
Hiç yaşamadım bir şey anlamadım
Leyla... Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Leyla... Leyla
Sarılsam sana canım dalsam rüyalara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder