1 Eylül 2011 Perşembe

Rafet El Roman - Hasretinle Yanıyorum

Sürme gözlüm selvi boylum
Güzel yüzlüm tatli huylum
ah su gözler seni özler
Hasretinle Yaniyorum

Beni merak ediyorsan
Hatrimi soruyorsan
Ne huzurum ne nesem var
Hasretinle Yaniyorum

Deli dolu hayat geldi gecti
Bu ask bu bahar oldu bitti
deme bana nolur sevdicegim ah
Hasretinle Yaniyorum (2X)

Kara sacli ince belli
Cok zarifsin hem yürekli
Günler gecer sefa seyran
Ah bu gönlüm sana hayran

Zaman zaman aklim eser
Dolasirim birer birer
Seni bana hatirlatan o yerlerde ömrüm gecer

Deli dolu hayat geldi gecti
Bu ask bu bahar oldu bitti
Deme bana nolur sevdicegim ah
Hasretinle Yaniyorum (2X)

ninanni nana oooo
nananni nana oooo
nananni nina oooo

Deli dolu hayat geldi gecti
Bu ask bu bahar oldu bitti
deme bana nolur sevdicegim ah
Hasretinle Yaniyorum (2X)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder