1 Eylül 2011 Perşembe

Rafet El Roman - Seni Sevmiyorum

İnan artık seni hiç sevmiyorum
İnan artık seni hiç istemiyorum
O eskidendi artık hepsi bitti
Sensiz de çok iyi, iyi yaşıyorum

Bir bilsen sevgilim
Ne kadar şu kalbim
Sızlıyor aniden
Sseni bir yerde görsem

Yine de boynumu sana karşı eğmem
Gururumla devam yolumdan giderim

Hiç sanma sakın sensiz yaşayamam
Hiç sanma sakın sensiz yapamam
Unutma ki sen son insan değilsin
Bir başkasıyla yeniden başladım

İnan artık seni hiç sevmiyorum
İnan artık seni hiç istemiyorum
O eskidendi artık hepsi bitti
Sensiz de çok iyi, iyi yaşıyorum

Bir zamanlar bana yazdığın
Bütün mektupları bütün şiirleri
Çektirdiğimiz bütün resimleri
Hepsini yırttım üstelik de yaktım

Seni andıran seni anlatan
Sana ait olan hiçbirşey bırakmadım

Caddeler benim geceler benim
Arayan soran yok rahat yaşıyorum

İnan artık seni hiç sevmiyorum
İnan artık seni hiç istemiyorum
O eskidendi artık hepsi bitti
Sensiz de çok iyi, iyi yaşıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder