14 Ağustos 2011 Pazar

Kemal Doğulu - Nedense Nedense

Hiç fark etmeden geçmiş zaman
Tanışmışız ama konuşmamışız
Karşımda duran o gözler şimdi
Nasılda başka bakar, aşka dalar

Yollarımız kesişmiş kaç kez ziyan,
Kaç kez bin ah edilmiş fark etmeden
Açılmamışız bugüne kadar, açılmamışız
Bir sürü şey kaçırmışız bugüne kadar

Dünya sadece bizim için dönerse, dönerse
Yıllar nedir bilmezse, bilmezse
İlk gün gibi beni severse, severse
Tereddütüm kalmaz nedense, nedense

Hiç buluşmadan geçmiş her an
Tanışmışız ama dokunmamışız
Karşımda duran o gözler şimdi
Nasılda bana bakar, baştan çıkar

Yollarımız kesişmiş bu kez tamam
Son kez ziyan edilmiş sevişmeler
Kavuşmamışız bugüne kadar, kavuşmamışız
Bir sürü şey kaçırmışız bugüne kadar

Dünya sadece bizim için dönerse, dönerse
Yıllar nedir bilmezse, bilmezse
İlk gün gibi beni severse, severse
Tereddütüm kalmaz NeDeNsE, NeDeNsE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder