4 Ağustos 2011 Perşembe

Zeki Erdem - Yavrumun Anası

seni ben hüzünlü bir akşam tanıdım
gönülden vuruldum sevgilim
alıştım sesine sımsıcak tenine
hasretim tenine geri dön

nerdesin bilemem.
sensizim gülemem.
gönülden silemem.
geri dönnn

duy beni meleğim.
benim son dileğim.
sen geri gelmezsen
öleyiiimmmm

yawrumuz ağlıyor
yüreğim yanıyor
tahammül edemem
geri dönnn

duy beni meleğim
benim son dileğim
sen geri gelmezsen
öleyiiimmmm

yawrumuz ağlıyor
yüreğim yanıyor
tahammül edemem
geri dönnn

yawrumun anası ayrılık yarası
zor gelir çekemem sevgilim
ardından ağlayan özleyen iki can
sesimi duyarsan geri dönnn

nerdesin bilemem
sensizim gülemem
gönülden silemem
geri dönnn

duy beni meleğim
benim son dileğim
sen geri gelmezsen
öleyiiimmmm

yawrumuz ağlıyor
yüreğim yanıyor
tahammül edemem
geri dönnn


SÖZ:
tadı yok tuzu yok sensiz bu hayatın
nerdesin yawrumun anası gönlümün yarası nerdesin
yeniden sevmeye gücüm yok bilesin
umudum tek çarem sensin geri dön
bak bebeğin ağlıyor
o ağladıkça yüreğim yanıyor
dayanamam tahammül edemem sensiz
koyma bizi öksüz geri dön geri dön

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder