4 Ağustos 2011 Perşembe

Zeki Erdem - Gizli Yara

Gizli bir yara sevgimiz
Soyleme gulum kimseye
Leyladan mecnundan beteriz melegim
Dillere dusmeyelim
Leyladan mecnundan beteriz melegim
Soyleme kimseye dillere dusmeyelim

Sen benim yaban gul dalim
Bagrimin yarasi sevdalim
Ayrilik olmasan
Gunlerim solmasin

Soyleme daglara
Soyleme yollara
Kimsenin diline dusmeyelim
Soyleme daglara
Soyleme yollara
Kimsenin diline dusmeyelim

Birgunum seninle bir omur
Bilki bu beden sensiz olur
Al beni koynuna
Ayrilik yoluna bir daha dusmeyelim
Al beni koynuna
Hasretim ben sana
Ayrilik yoluna bir daha dusmeyelim

Sen benim yaban gul dalim
Bagrimin yarasi sevdalim
Ayrilik olmasin
Gunlerim solmasin

Soyleme daglara
Soyleme yollara
Kimsenin diline dusmeyelim
Soyleme daglara
Soyleme yollara
Kimsenin diline dusmeyelim

-SIIR-
Seni ben huzunlu sarkilarda
Umutsuz yarinlarda ariyorum
Bu karasevdami kime anlatiyim
Anlatamamki, kinarlar bizi, hor gorurler
Oylesine caresizimki
Bir yanimda sen
Bir yanimda yuvam
Biliyorum, biliyorum donmeni
Bagrima tas basip seni terketmemi
Elveda guzel kiz.
Bu yaramiz hep gizli kalsin.
Soyleme kimseye.
Soyleme daglara.
Soyleme taslara.
Soyleme hic kimseye

1 yorum: