4 Ağustos 2011 Perşembe

Zeki Erdem - Sen Uykudayken

Sen uykudayken odana bir girebilsem
Başucunda durup seni seyredebilsem
Sana diyecek o kadar çok sözüm var ki
Ama hiç birini sana söyleyemiyorum
Uzaktan uzağa hayaller kurarken
Sevgimi sana nasıl anlatsam bilemiyorum.

Sen bana büyü mü yaptın sen bana
Çocuk gibi bağlanmışım ben sana
Uğrunda bu canımı,ben feda ederdim
Bir kere dönüp baksan bana.

Sen benim günahım oldun
Sen benim sevabım oldun
Sen benim can yoldaşım
Sevincim kederim oldun
Sen benim her şeyim oldun
Sonunda esirin oldum.

Sen uykudayken odana bir girebilsem
Usulca sokulup yanında yatabilsem
Sen bir daha uyanmadan koynunda öylece
Sonsuz bir uykuya bir dalabilsem
Bu dünyada sana ben kavuşamam biliyorum
Bir gün çekip gidersen yaşar mıyım bilemiyorum

Sen bana büyü mü yaptın sen bana
Çılgın gibi bağlanmışım ben sana
Uğrunda bu canımı ben feda ederdim
Bir kere dönüp baksan bana

Sen benim günahım oldun
Sen benim sevabım oldun.
Sen benim can yoldaşım
Sevincim kederim oldun.
Sen benim her şeyim oldun.
Sonunda esirin oldum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder