4 Ağustos 2011 Perşembe

Zeki Erdem - Ağlamadan Git

Yüzünde bir hüzün keder istemem
Gülki yüreğime acı dolamasın
Hoşçakal diyemem veda edemem
Ağlamadan git canım yanmasın

Yolun açık olsun git güle güle
Aldırma sen benim viran halime
Ben ağlarım kendime senin yerine
Ağlamadan git gören olmasın

Duman duman kara bahtım dağlardan beter
Zaman gelir bu yarayı sararda geçer
Amamn aman yanımda sen ağlama yeter
Ağlamadan git canım yanmasın

Adını kalbime yazdım bir kere
Ölürüm yoluna inan bin kere
Yaradan aşkına sarıl son kere
Ağlamadan git gözüm görmesin

Yolun açık olsun git güle güle
Aldırma sen benim viran halime
Ben ağlarım kendime senin yerine
Ağlamadan git canım yanmasın

Duman duman kara bahtım dağlardan beter
Zaman gelir bu yarayı sararda geçer
Aman aman yanımda sen ağlama yeter..
Ağlamadan git..

Biliyosun dilim söylüyor kalbim değil nolur gitme kıyma güzel aşkımıza bir şans daha ver sevdamıza gitme gitme..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder