28 Ağustos 2011 Pazar

Özgün - Toz

Uzanıp geçmişe tozlu sayfaları çevirdim
İçine aşk yazılmış sözlerin üstünü çizdim
Dokunur her sarı sayfa o benim olmadı asla
Anlamadan yazılmış bir roman oldu sevda

O benim olmadı olmasın
Unuturum adımı bile anmasa
Önemi yok o beni sormadı sormasın
Yolumu bulmadı kimse karışmasın
Dönüşü yok
O benim olmadı olmasın
Unuturum adımı bile anmasa
Önemi yok o beni sormadı sormasın
Yolumu bulmadı kimse karışmasın
Dönüşü yok

Uzanıp geçmişe tozlu sayfaları çevirdim
İçine adı yazılmış sözlerin altını çizdim
Dokunur her sarı sayfa o beni bilmedi asla
Anlamadan okunmuş bir roman oldu sevda

O benim olmadı olmasın
Unuturum adımı bile anmasa
Önemi yok o beni sormadı sormasın
Yolumu bulmadı kimse karışmasın
Dönüşü yok
O benim olmadı olmasın
Unuturum adımı bile anmasa
Önemi yok o beni sormadı sormasın
Yolumu bulmadı kimse karışmasın
Dönüşü yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder