14 Ağustos 2011 Pazar

Yıldız Tilbe - Sevgilim Benim

Tek kelime etmeden
Seni çağırıyorum
Beni duyuyor musun?
Çağrısız bir davetim
Beni anlıyor musun?
Hadi geliyor musun?

Ruhum çok acıyor okşar mısın?
Kalbim yaralı sarar mısın?

Bir panter değil gönlüm şimdi
Uysal bir kedi
Delireceğim tutmazsan şu ellerimi
Çektiğim tüm acıları unuttum gitti
Ne çok değiştim Başka biri oldum sanki
Kimse beni sevmemiş
Gördüm geçmişe bakınca
Yüzüme tebessüm noktalandı
Senin aşkınla
Sevgilim benim Apaçık gizlim
Efendim kalbim
İlk defe şüphesiz güvendiğim
Bana hoş geldin
Çok seviyorum kıskanıyorum
Beni hoş görsen
Yalnızca seni düşünüyorum
Önce sen sonra sen

Haber bile vermeden
Geçiyorum içinden
Beni görüyor musun?
Rüzgar estiği zaman
Seni öpüyorum hissediyor musun?

Ruhum çok acıyor okşar mısın?
Kalbim yaralı sarar mısın?

Bir panter değil gönlüm şimdi
Uysal bir kedi
Deliriyorum tut bırakma ellerimi
Çektiğim tüm acıları unuttum gitti
Ne çok değiştim başka biri oldum sanki
Kimse beni sevmemiş
Gördüm geçmişe bakınca
Yüzüme tebessüm noktalansın
Senin aşkınla

Sevgilim benim apaçık gizlim
Efendim kalbim
İlk defe şüphesiz güvendiğim
Bana hoş geldin
Çok seviyorum kıskanıyorum
Beni hoş görsen...
Yalnızca seni düşünüyorum
Önce sen sonra sen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder