4 Ağustos 2011 Perşembe

Zeki Erdem - Sen Belalım

Şiir:
Yıllar sonra seni tekrar görmek ne güzel
Gözlerim doldu dilim tutuldu
Seni tanıdığım o ilk gün gibi
Hiç değişmemişsin
Oysa ben
Ben sararıp soldum
Eriyip tükendim senden sonra
Biliyor musun
Ardından kaç kez ölmeyi düşündüm yapamadım
Seni unutmak için her şeyi denedim beceremedim
Senden başkasını sevemedim
Ben onsuz nefes alamazken
O beni çoktan unutmuştur diyordum
Ama o gün
O gün gözlerinde okudum ki
Sende beni hala seviyorsun
Benim sevdiğim kadar olmasa bile
Sen
Sen zaten hiç bilmedin ki
Bir Allah bir ben biliyorum
Seni nasıl sevdiğimi
Senden sonra dert ortağım şarkılara
Türkülere döktüm yüreğimi
Dur da dinle

Dinle....

Kanımın her damlası
Dolaşır sen diye
Gözlerim yolunda
Ellerim duada
Gelirsin bir gün diye


Bedenim başka elde
Ruhum kalbim seninle
Gündüzüm gecemsin
Kederim neşemsin
Yaşarsın sen benimle


Sen belalım...Sen benim içimde
Alevler içinde
Yanan kor ateşim
Sen benim hevesim
Aldığım her nefesim


Bir asır sensizim ben
Uzaklarda mutsuzum ben
Ağlarım gülemem
Kimseyi sevemem
Seni sevdim kuzum ben


Bu canım senin olsun
Yolun bahtın açık olsun.
İçimi döktüğüm.
Ağlayan mektubun .
Sana son hatıram olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder