14 Temmuz 2011 Perşembe

Bora Duran - Beni Öldürdün

Sana kalbimi versem gözlerim olur musun dedim
Aldığın her şeyle beni biraz daha bitirdin
İçimden geçen ne varsa söyledim her birinden mermi yapıp
En zayıf ve en inanmış anımda arkamdan sıktın gittin
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Bensiz olama
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Mutlu olama
Anladım ki ben hiç üzülmemiş
Aşkın gazabından hiç yanmamış
Öyle safça sevmişim ki seni
Sanki hiç büyümemiş bir çocuktum
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Bensiz olama
Bırakmadın beni kendime
Yalanlar söyledin
Kalbimi çaldığın günden beri
Deliye döndürdün beni
Deliye döndürdün beni
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Mutlu olama
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Bensiz olama
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Mutlu olama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder