27 Temmuz 2011 Çarşamba

Grup Vitamin - Maganda

magandalık ırsi mi
karılar benden tırsi mi
hepsi benden kaçıyor
acaba bunlar kasti mi

oy şişmanım şişmanım
şişman sevdim pişmanım
ben seni çok seviyordu
resmini klozete astım

bak beni kategorize ediyorsunuz
beni ölmekten güldürüyorsunuz
beni katakoftiye getirmeyin
emniyet kemerimi yedirtmeyin

e ne yapayım kardeşim tv'de görüyorum
köfte gibi karılarla deliriyorum
ara sıra kontrolü kaybediyorum
karı görünce değdiriyorum

ah aman maganda
çok yaman maganda
dokundur diyorum hoşunuza gidiyor
normal konuşunca beğenmiyorsunuz

ben beni yaratanlara dokundurmuştum ama
siz bunları maalesef anlamıyorsunuz
hele bir düşünün rica ederim
acaba ben niye yere tükürüyorum

tarladayken cebime mi tüküreyim
yav bırakın allah aşkına rahat geğireyim
üzmeyin tatlı canınızı
elleyin patlıcanınızı

bana kro diyene kadar
düşünün nelere güldüğünüzü
ah aman maganda
çok yaman maganda

ben armutu dişlerim
sapını gümüşlerim
sakın eleştirmeyin
ortalığa işerim

ah aman maganda
çok yaman maganda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder