24 Temmuz 2011 Pazar

Fuat - Fuat feat. (Eski) KuvvetMira - Fok

[Fuat]
Evim yok, arabam yok karnim tok
beyzbol sopasiyla avlanir fok
havlu atan çok dünyadan kop kiçinda cop
s.o.s. top tekerlek daha dogru olur
Jön Türk gaylerle solur
bu sefil sonu indir donu
uzakdoguyla tek baglantisi kimono mu?
Travestilerle tura çikmisin dogrudur
filozof kesildi alkolik tohumu
Tanri degil rapi ben yarattim
her parçam iltahap yapti.
Barikat rapçi degil kapkaççi
çakar ... açar kasi
akar kral takar taci
apar topar toplan sasi.
Girdi basi bitti aci yandi tatli
nerde aklin poponda sakli
havanda açlik sakatsin kancik elimde kamçi.
Kezban'i tutar sanci egil köpek soyu Fuat da Almanci ...
Türk rapindeki ... bildigim üç dilden ikisi yabanci.

[Nakarat][Fuat]
Bu ne curet
cebinde para varsa kirami ver.
Yoksa mangir sesini kes.
Sen ancak kabuklanmis yaralari des.

[Sahtiyan]
Ataköy de El Kaide bence,
kocani dürbünle dikiz krem ola spermleri kizil saçina,
kandirilanlar keriz.
Her vakit bekleriz cemre düsmüs bacak arana,
öldü motivasyonu saglayan her hamza,
bakis atilan her fazda yaptigin her cazda bir payim var.
Mikrofonumu unutmusum helada duyarsiz manda.
Pirimsiz magazamda bu sazda kaldim darda.
Çiban güzelim
tezek kokar tenin,
fallara kalmis suretin
yiyenlere kan serbetin
tam askere uzaktan kesilir biletin.
Cihan oldu simdi büyük söhretin
lakin boynuna denk gelmesin ecelin,
dürüst oldum ki ben, sen yolunu bekledin.

[Nakarat]

[Mic Check]
Kurdum filmin kurgusu
bilmin hasere kastini buldu
ve tekmeleyen bebekler tekmelenen kadinlarinki...
Acilarin kürekledim ... vardir zulmen hedefin asrini kaybeden yasini tutar oldu
bilirim her dem faslini bilir oldu
her yeri günde güncellesen arzular, pisuvarlara atilan sigaralar gibi ilerisi için yasayan geridekiler yoklar simdi
korktular. Topragin alti dolu yarinimi gömdüm bugünümü süzdüm kendimi üzdüm belki de hergün öldüm.


[Ceza]
Istisnalar mi vuracak beni yerden yere babiali yalamalarinin altina ben kilidi vurdum enbesil elma kurdu gibisiniz hepiniz
biz her derde deva lokman hekim formülü gibi defter ölümsüz bu rapler Lefter KÜÇÜKANDONYADIS golleri gibi büyülü lirikler.
Kimi harakiri sandi bu rapleri kimi namus bekçisi gibi gördü kendisini ayak alti rapçisi neredesin acaba ulan i*ne fazla
heveslenme beni kirmak kizdirmaktan tek ayak üstünde sekerek geçmek kadar zordur mclerin çenesini kirmak bana düser.
Metaforlarimin anaforunda kaybolacaksiniz itler kondom bu sefer bana baba diyeceksin kustugum her sözü sen yiyeceksin S.O.S
veremiyeceksin piç ruh hali dengesiz i*ne sus kalbin duracak bir gün geberip gideceksin neyin pesindesin!!

[Nakarat]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder