27 Temmuz 2011 Çarşamba

Grup Koridor - Hiç Sevmedim De

biliyorum çok hatalıydım
sana bu yanlışı baştan yaptım
beni sevdin
değerini bilemedim
aslında ben seni hiç haketmedim
biliyorum çok hatalıydım
sana bu yanlışı baştan yaptım
beni sevdin
değerini bilemedim
aslında ben seni hiç haketmedim

ne olur bir söz söyle yüzüme bakma öle
suskunluğun yakar beni
karşımda durma öyle
ne olur bir söz söyle yüzüme bakma öle
suskunluğun yakar beni
karşımda durma öyle

hiç sevmedim de
hiç sevmedim deee
kırılmadım de
kırılmadım deee
sensizde hayatı yaşarım de
hiç ağlamam de
hiç ağlamam deee
şaşırmadım de
şaşırmadım deee
seni şimdiden unuttum de

ne olur bir söz söyle yüzüme bakma öyle
suskunluğun yakar beni karşımda durma öyle
ne olur bir söz söyle yüzüme bakma öle
suskunluğun yakar beni
karşımda durma öyle
ne olur bir söz söyle yüzüme bakma öle
suskunluğun yakar beni
karşımda durma öyle

hiç sevmedim de
hiç sevmedim deee
kırılmadım de
kırılmadım deee
sensizde hayatı yaşarım de

hiç ağlamam de
hiç ağlamam deee
şaşırmadım de
şaşırmadım deee
hiç sevmedim de
hiç sevmedim deee
kırılmadım de
kırılmadım deee
sensizde hayatı yaşarım de
hiç ağlamam de
hiç ağlamam deee
şaşırmadım de
şaşırmadım deee
seni şimdiden unuttum de
seni şimdiden bile unuttum de

hiç sevmedim de
hiç sevmedim deee
kırılmadım de
kırılmadım deee
sensizde hayatı yaşarım de
hiç ağlamam de
hiç ağlamam deee
şaşırmadım de
şaşırmadım deee
seni şimdiden unuttum de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder