24 Temmuz 2011 Pazar

Fuat - Okyanuslar

Hiç bir ilaç huzur getirmez be kanka
yol yürürsen biter anla kanım kağıda akar damla damla

babam allahın yanında annemde onunla bayrağı salla hafız dedemin ruhu şad ola beklemekle geçti ömrüm özlemekten sekti gönlüm söz vermekten pusulam döndü çöktü kısır döngü parazitler
menajer oldu yaralar iltahap oldu kararlar intihar olsun karargahım bomba bulsun imajını törpüleyip dursun amacını ateşleyen korsun züğürtlük beynimi yordu dünya benim yurdum hakim ol ettin buldun sakin ol çakala kurdu fani ol ebedi rapin ruhu değil tuz ruhu halatlar gerilsin buz gibi serinsin pigmeler cekilsin geldi batu c kader eğilsin engellenmeye meğilsin cengellenmeye gelirsin ölünce pişman olabilirsin yeksin mercek burası birlik

[Nakarat]
Yeksin gelsede karanlık çağ bitse tek bir celsede yükü boşaltabilse lyric sifon olur dertlerim shitse okyanuslar dizime kadar en dipte.

Yanılmak cana mahsus önümü dumandan göremez oldum yönümü bulandıran sahte kılavuza sordum dumur buldum shape shiftir fuat goril oldu koldu dirsekti yere seren sözler gücü yettiği herkesi döver kaçarım aleminden söver kaleminden çiti ören beklediğim yetti nigga vardır kıçını silen saldıran her ferde 5 ateş topu koptu kolum yola koyulurum seni becermeye yer aldım soyunurum mezar kazma oyunu bu herşeyin sonu mu benimde derdim var kazmayı kap kaz kendi kuyunu sütü iç yat uyu uyum içinde büyüsün ruhun şans kulaç atarak huzur buldu dans ateşin etrafında olur normandy çıkartması olur sonun dünyaya vaad edilen özgürlük nooldu hepimiz boğulduk lav gibi soğulduk tav olduk düz kulvarda kolduk çok oldu ölümün karsısına geçen hersey soldu. ..

Nakarat
Yeksin gelsede karanlık çağ bitse tek bir celsede yükü boşaltabilse lyric sifon olur dertlerim shitse okyanuslar dizime kadar en dipte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder