14 Temmuz 2011 Perşembe

İsmail Yk - Yaralıyım

Seninle hayatı cennet sanırdım,
melek gibi görüp koşardım sana,
sıcak nefesinden hayat alırdım,
herşeyim sendin ne yaptın bana,
hayatımı yıkan kalbime kıran,
hergün ağlatan sen oldun,
kurşunu sıkan arkamdan vuran,
yüreğimi yakan sen oldun.

Yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı,
yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı.

Mutluğu bana hep sen verirdin,
gözlerimde yaşı gelip silerdin,
kollarına alıp sarılıp bana,
sevgilimsin benim diye söylerdin,
hayatımı yıkan kalbimi kıran,
hergün ağlatan sen oldun,
kurşunu sıkan arkamdan vuran,
yüreğimi yakan sen oldun.

Yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı,
yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı,
yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder