27 Temmuz 2011 Çarşamba

Grup Koridor - Ölüme Beş Kala

sende mi bırakıp gidiyorsun
sende mi beni acılarla
sende mi bırakıp gidiyorsun
sende mi beni acılarla

dinle bak senin için bu şarkı
her duyduğunda içine girecek bu sancı
dinle bak senin için bu şarkı
her duyduğunda içine girecek bu sancı

ölüme beş kala
bu şarkıyı yazdım sana
sakın dinlersen ağlama
ruhum artık yanında

ölüme beş kala
bu şarkıyı yazdım sana
sakın dinlersen ağlama
ruhum artık yanında

offf oooff oofffff
ooooooooooooffooffff

sende mi bırakıp gidiyorsun
sende mi beni acılarla
sende mi bırakıp gidiyorsun
sende mi beni acılarla

dinle bak senin için bu şarkı
her duyduğunda içine girecek bu sancı
dinle bak senin için bu şarkı
her duyduğunda içine girecek bu sancı

ağlamak geldi içimden
eski günler geldi aklıma
hani söz vermiştik birbirimize
sen benim ben senin olacaktık

dinle bak senin için bu şarkı
her duyduğunda içine girecek bu sancı
dinle bak senin için bu şarkı
her duyduğunda içine girecek bu sancı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder