27 Temmuz 2011 Çarşamba

Güçlü Soydemir - Titanik Misali

Bir zamanlar seninle neler yaşadık gülüm
Mavi denizlerde destanlar yazdık
Öyle çok sevdikki bir beden olduk gülüm
Yüzdük yüzdük kuyruğunda takıldık

Gözyaşların donmuştu son baktığımda
Ayrılık var dedi yıldızlar bana
Ellerin elimden koptuğu anda
Diplere daldım yalnız bıraktın

Denizdeki canlılara sevdamızı anlattım
Benim canım sevgilim balıkları ağlattım

Yüreyim kayalara (titanike) hasretini söylüyor
Sensizlik bıçak gibi etlerimi kesiyor
Kaybettiğin delikanlı derinlerde yüzüyor
Dilimde hep bu şarkı balıklara söylüyor

Gözyaşların donmuştu son baktığımda
Ayrılık var dedi yıldızlar bana
Ellerin elimden koptuğu anda
Diplere daldım yalnız bıraktın

Denizdeki canlılara sevdamızı anlattım
Benim canım sevgilim balıkları ağlattım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder