14 Temmuz 2011 Perşembe

Nil Karaibrahimgil - Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum

Dur dur dur dur dur
Bakma öyle bakma öyle
Çık damarımdan
Yok yok yok yok
Yapma böyle yapma böyle
Gitmem yanından
Çalma öyle gelme böyle
Dön kapımdan
Cık cık cık
Deme öyle onu söyleme
Kork cevabımdan

Hakkında her şeyi duymak istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek yine öpmek filan
Her şeyi tek tek anlat istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek yine öpmek filan

Güm güm güm güm
Atma kalbim atma şöyle
Duyulur dışarıdan
Çok çok çok çok çok
İsteme çok isteme koparız hayattan
Çalma öyle gelme böyle
Dön kapımdan
Kokma şöyle kokma böyle
Çık rüzgarımdan

Hakkında her şeyi duymak istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek yine öpmek filan
Her şeyi tek tek anlat istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek yine öpmek filan

Senden önce her şeyi silmek istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek yine öpmek filan

Sadece adını duymak istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek yine öpmek filan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder