14 Temmuz 2011 Perşembe

İsmail Yk - Hayatımı Mahvettin

Günden güne eriyorum
Sonum geldi biliyorum
Yaraladın beni parçaladın beni
Artık sonumu bekliyorum
Lanet olsun allahsız sana
Senin yüzünden bak bitiyorum
Terk edip beni gittin
Bana neler çektirdin
Allah canını alsın
Hayatımı mahvettin
Terk edip beni gittin
Bana neler çektirdin
Allah canını alsın
Hayatımı mahvettin
Neler çektim neler çektim
Senin yüzünden senin yüzünden
Yaraladın beni parçaladın beni
Neyin yünden kimin yüzünden
Lanet olsun allahsız sana
Gençliğim gitti ettiklerinden
Terk edip beni gittin
Bana neler çektirdin
Allah canını alsın
Hayatımı mahvettin
Canım acıyor yüreğim kanıyor
Ben napacam şimdi
Tüm dünya gözümde ağlıyor
Bir canı allah alır bilirdim
Ama sen sen canımı aldın
Hayatımı çaldın
Gençliğimi gençliğimi her şeyimi çaldın
Lanet olsun allahsız sana
Bahtıma da kara yazıma da
Beni sana kul köle yapan kaderime
Lanet olsun lanet olsun
Lanet lanet
Terk edip beni gittin
Bana neler çektirin
Allah'ından bul zalim
Hayatımı mahvettin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder