28 Haziran 2011 Salı

Cash Flow - Af Yoktur Batı Yasasında

VOLKAN
yanmayan ışıkların ürpertisi altında tek varlık bende burada
patron biz kapıların ardında sessiz ve yok olan siz
kaybedilen her dar alanda önümüzde yoktu kalmadı kimse
koştuk zafere coşku içinde kuşku içinde kıvrandınız hep
durdunuz çünkü sondunuz korktunuz siz yoktunuz
ama beni kendimden geçiren tek rap insanları yöneten hep
her parlak ışığın altında ilerleyen gibi gerileyen de var
dünya kocaman bir duvara benzer kimisi atlar üstünden
kimisi de hep kabybeder ve belki de derbeder olmak tek emel
kimileri bizleri fark etmeli biz deriz belki de 1 numara
anlaşıcaz biz konuşunca,paslaşıcaz bir gol atınca
açtım beatleri gaza geldim ve yılanı şu elden ele verdim de

NAKARAT
gölgelerin gücü adına destursuz bizim adımızı sakın anma
af yoktur batı yasasında mal çoktur sizin aranızda
gölgelerin gücü adına destursuz bizim adımızı sakın anma
verdim şırıngada iki damarıma intifak etti işlemedi kanımıza [2]

ÇAĞDAŞ
sus sakın atlama sakin olun bu rap altılı bulur da hakim olur
ama kopya alırsan katil olur gideceğimiz tek yer karakoldur
arkadan vuran kalleş boldur ama onlara kalsa yalan bi yoldur
arabanın içini kızlarla doldur git şarampole yuvarlan it
izmir beat pazarında üsteleme feat yapmak için sen elit ol
bizde numara bol rahat ol kendini kasma önce arkana yaslan
siz fare biz aslan dar alanda kısa paslarla hedefe ulaştık
savaş bayrağını açtık yavaşça yaklaştık ve de yaktık
gecenin bir yarısı kendimizi sokaklara attık
sağımıza baktık ekip arabaları solumuza baktık site yalakaları
bu adamların anaları avratları satılık bornova dan
itinayla gambazcılık yapılır diye yönetici olma
vastiz vurdu mu lan saçını başını yolma

NAKARAT
gölgelerin gücü adına destursuz bizim adımızı sakın anma
af yoktur batı yasasında mal çoktur sizin aranızda
gölgelerin gücü adına destursuz bizim adımızı sakın anma
verdim şırıngada iki damarıma intifak etti işlemedi kanımıza [2]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder