30 Haziran 2011 Perşembe

Ceza - Doğru Olan Zordur

(Ceza)

Bir kelebeğin ömrü kadar mutluluk yeter kimisine yetmez dünya toz pembe kimi gelene ölmeyecek gibi yaşamını sürene alnı ak sırtı pek karnı tok şükretmek lüksü aramamak zor gelir masum hayaleri karalamamak yasaklanan kapıları aralamamak düşen gençlik art niyet arayamamak aradığı zaman hiç dost bulamamak iyi günde ve zor günde aranmak zor günde insana yaranmak açılan yaraları kapatarak acaba sonuna kadar ne kadar kar kalacak hayali ile beklemek maddi değil manevi düşünmek tek gerek ama zor kor hor kullanılan kalbi almak çok zor icra edilen her kötülük şerle sonuçlanacaktır bunu biliniz ekşimiş lokum tarzı fikirler değişmez örümcek beyinler bunlara karşı antitez doğruluk en büyük silahtır en güçlü savunma zoru yazmak zoru kazanmak zoru başarmaktır doğru olan zordur

(Ayben)

Doğru olan zordur anladım ....
Zoru başarmaktır doğruluk ...

(Ceza)

Tek denemede olabilecek kapıları açabilecek aydınlığı bulacak köşe bucak gezip bulunamayan bir anahtar örneği olmayan karşılıksız işlere bakamayanları kilitlemek gereken engerek yılanları gibi etrafımı saran yalan zincirini kıracak çilingiri buldum işte hip hop boş düşünceler boş kitap gibi hakarete benzeyen hitap gibi şeylerden uzak olayım ben şairim ben ressamım zor olanı başaranım dikkat edin haram olmasın hayat keyfi çatmak artık oldu bayat
(Dr . Fuchs)

Das leben ist ein Spiel
Ein Rätsel pass` auf du hast so viele
Fragen.Du kannst vielleicht weglaufen aber
vergiss` nicht,das schwierige ist das
Richtige im leben.Willst immer nur
das gute,keine Qual keine Wahl. Das schlechte verfolgt dich.
Schaut nicht nach hinten. Es bringt nichts. Du musst weiter streben. Morgen ist ein neuer Tag.
Neues spiel, neue Welt neues Leben alles ist schmutzig, ist schmutzig.
Na loss leute wir müssen weiter gehen.


Nakarat

(Dr . Fuchs)

Asıl hayat gerçek bir bilmece kulaklarımda bir yankı hece hece saatlerce işkence sürüncü 365 günü görünce düşününce başarmak var aklımda günler yıllar geçti hayatım neredeyse bitti indi sıfırı sindirdi giydirdi bu günlere nasıl gelindi sorma sakın akın gibi gelen sorunlar var peşimde bırakmak kolay kaçmak kolay başarmaksa gerçekten olan olay saçma sapan hayatım baktım ki uçurumun ucunda yüksek tepelerden bakan bir kartal gibiyim süzülmek var aslında ama hayır geri dönüp basarmak var aklımda tam bu sırada gene arkamdan esen bir rüzgar uçuruma itmekte
bana seçme şansı yok bana bu dünyada rahat yok . hayır yokmu?_ hayır yok
insanlar zaten şerefsiz olmuş boşversene hadi güvensene o zaman baksana lan bu dünyada kaç günlük ömrün kaldı göçen kuşlar gibi kısa bir macera bu dünya sana bana kalmaz bunu bil sil aklından geçen kötü şeyleri zarların üzerindeki rakamlar kadar ömrün kalmış olabilir her gün aynı yeni bir gün yeni bir pazarlık yeni bir oyun yeni bir pislik yeni bir dünya yeni bir hayat yeni bir batak olacak taki güneş batana dek sürecek hergün böyle mi devam edecek böyle mi sürecek dostum söylesene gözlerimin içine baksana herşey iyi olsun diye uğraşmaktayım ne kadar başaramayacağımı bilsemde devam etmeliyim bu sürgün yaşamın kölesi olmadığımı göstermeliyim
istediği gibi yönetemeyecegini hic olmazsa hissettirmeliyim bilmeli ki insanlar onların önlerindeki iyi veya kötü kapılardan seçme şansı oldugunu.Sislerin içersinde
Gerçek kimligini arayan ışıklarmış havasıyla dolasmayın
Bilin ki gerçek zoru basarmanın anahtarı,kendinizde saklıdır!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder