30 Haziran 2011 Perşembe

Ceza - İsyan

Kimseden fazla bişey bildiğimi iddia etmiyorum, sadece
kendi düşüncelerimi söylüyorum zaten her şey ortada
ülkemizde hip hap adına üretici az destekleyicı daha da az
hip hapı sevenlere düşen görev onu en iyi yönleriyle
reklam etmek olabildiğince rap albüm almak,her şeyden önce
birazda duygusal düşünmek.siz türkçe rapi desteklemezseniz
o taptığınız amerikalı grupların albümlerini daha çok
beklersiniz,bu sadece bizle olmaz üretici firmalar plak
şirketleri bir kıpırdanma olduğunu görsün ve desteklesinki
türk hip hap laik olduğu yeri bulsun.. Dinlediğiniz bu
lirikde ben herşeye kendi persfektifimle bakıyorum ama
eleştireceğim bir kaç konu var ve bunların açısı biraz
geniş ben bunları hayatımın yanı sıra kendime bie misyon
olarak seçtim,ortamımızdaki özentiler hip hapı
karalayanlar geçici heves sahipleri yok olun kafayı dansa
takanlar saygıyı geri plana atıp gösterişi düşünen
öğrenmek istemeyenler çek televizyononda break dans
seyredenler ama murat gey konser verirken kafasını bile
kaldıramayan ahmaklar dinlemek ayıp deil öğrenmemek ayıp
ama sizin gibiler hip hap adına büyük kayıp,kul takılacağı
yerde tipik kayıklarda gezenler sizin yeriniz başka
alemler.İstediklerim ve yapamadıklarım aynı şeyler
anlattıklarım benim için biraz derin dinleyin şimdi beni
bayanlar beyler dimağımda parlayan sıcak şu a artık
seninn..Kimse rap dinlemek zorunda deil ama bu ortamdaysa
saygı göstermek zorunda eğer kanında bizim gibi gerçek
bağlılık ve sevgi varsa,saygı varsa dimağımda parlayan
sıcak şu a benim ilk günkü hevesim ama olanları gördükce
gitdikce soğuyor,bu ülkede sadece rap çırıstayl mı olacak
bu için hip hap olacak ıstatik mi nefret mi olacak,hayır
dahada çoğalacak bizler ve sizler gibi savaşçılar olursa
olacak istediğim bu kültürü sevdirmek için plak
şirketlerini yönlendirmek medyayı rap müzikle
dürtmek,herkesin yanlış anladığı tatlı rekabeti başlatmak
türkçe rap i dünyaya tanıtmak magazinde kendimize saygın
bir yer kapmak,hak edene her zaman destek
olmak..İstediklerim ve yapamadıklarım aynı şeyler
anlattıklarım benim için biraz derin dinleyin şimdi beni
bayanlar ve beyler dimağımda parlayan sıcak şu a artık
senin..Gönülden hip hapı isteyenlere düşen görev
piyasadaki türkçe rap albümlerin hepsini almak.dj
mahmut,hedef 12,umut erdek,emsi ender,kara öfke,yeraltı
operesyonu.bunlar ve gelecek olanlar hiç düçünmeden
hepsini alıp dinlemek dinlemessek bile desteklemek önemli
değil beğenip beğenmemek gösterişten uzak durmak olduğun
gibi görünmek dans zamanında dans konser zamanında konser
izlemek bazı pasajlarda takılan ikı yüzlü köpekler gibi
olmamak bizim gibi derdi mikrofonda anlatmak.Gerekenlerin
kısa br özeti bu söylediklerim,kafanı kıyafete veya
gösterişe takma sende bişeyler yap ve bön bön bakma......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder