30 Haziran 2011 Perşembe

Ceza - Tüm Zamanların Tek Arananı

bugüne şükret dününe tükürüp dur kendine tap sonra paraya saplan tankında mayına çarptı bunun farkındamısın acaba he ne sandın yalancı iti besler isen o seni dissler arkanı dönme sakın o seni kickler hepimizi kandırır o bir televizyon peşpeşe 5 kere satar hiç üzülmez o bir buz küpü ben ise titanyum alaşım o kuş tüyü ben ise muştayım usta ben her hususuta rapi pasladım ama o tek başına pastayı yiyecek sandı bu tecit adamı kastı ben vardım yoktun sen ama ben hep buradaydım aklın varsa kaç yolumdan çık hadi feyz al rapimden kork bu karakış hepinize yetecek kadar ceza var sen ve senin paketin için heza var time real tell mekanda bir hata var aramızda 2700 km fark var fatih solmazın aklı varmı peki kıraç top rock hiç para edermi lafını bilmeyem it bu rapi yermi sol kroşe o kıça girer ama çıkmaz boş espri kes gazeteden olsun fatihim hariç penguene respect rapin eki rapi neki rapimin rengini çözecekmiş ogedaymıki dengim çoluk çocukla işim yok bi soluk alıp geldim yerli plaka bak yolda alem beni ararsa buradayım eğer yoksam ceza-fan.comda çatal dilinizi rapin üzerinden çekin hakikati bil hasat vakti geldi ceza bir uçak gemisi siz hadi binin çok uçak taşıdım çok azı geri geldi
dikkat şimdi daha zayıfım artık bayrak bende sende değil kancık tecilim kastı seni bendim ardın(ben hep vardım) ceza tüm zamanların tek arananıX2 rap vakit değil likit yemin sek için fabl gibi betim düşen her iti itelim alt kavşaktan 7. kattan sarkan beyaz kara fatma yatak yada topraktan fincanın sende kalsın kahvende falda tehditin gibi trişka gansgta capish ya!gel bak flika benim düşe yazdın demin züğürt katamaranlarımızda yoktur benzin ağustos gelsin ve yansın genzin yetersimlerden bir mevsim idealist gezerdin gay yada lezbiyen homo yada ibne kafasını koyup geceleri uyuyamaz fitne çek sola rapi partizan barikata yaslamamın nedeni ıhhh...! yermi benim telimi yemende god çiğne ve yat hayali ihracatin olur anca al ve sat 1 buçuk milyona seni okudum helada boktan bi farkın yok ama bu rap bedava adam ol yada ibne solmaz sıvazla sahtiyan ceza roka kontör gerilla....
nakarat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder